سفر به ترکیه

لبخند

خوب اندر احوالات ما..

تعطیلات خرداد با برنامه ریزی بابا مجید راهی ترکیه شدیم ..سفر سال قبلمون نصفش انتالیا و نصف دیگه استانبول بود اما چون دخترکمون خیلی از استانبول استقبال نکرد امسال تصمیم گرفتیم کل یک هفته سفر رو انتالیا باشیم ...

به محض ورودمون به فرودگاه امام سرفه های سارا کم کم شروع شد ... و وقتی رسیدیم به هتل .. دیگه کم نبود و حسابی اذیتش میکرد این شد  که چند بار مجبور شدیم با دکترش تو تهران در تماس باشیم و با یه عالمه دارو دوپینگ کرد والبته  از هیچ فعالیتی جا نموند...

از صبح که بیدار میشد و صبحانه میخورد میرفت کلوب بچه ها تا ظهر ..بعد هم استخر ..ناهار دوباره فعالیتهای عصر کلوب ..باز هم استخر .. شام ..مینی دیسکو و آخر شب هلاک هلاک میخوابید ..و جالب بود که تو خواب اصلا سرفه نمیکرد یعنی اونقدر خسته بود که انگارتوانی براش نمیموند... به هر حال به سارا خیلی خوش گذشت اما من و پدرش یه خورده با نگرانی این ساعتها رو گذروندیم .. تو راه برگشت هم چون یه توقف انکارا داشتیم .. از انکارا تا تهران گوشش درد گرفت و گریه کرد تا خونه ...

فرداش هم بیمارستان و دارو و انتی بیوتیک و ...

از نکات جالب این سفر این بود که از کلاس زبانی که رفته بود حسابی استفاده کرده بود و میتونست دست و پا شکسته از پس کارهای خودش بر بیاد ..

ارتباط برقرار کردنش هم با مربیان اونجا خیلی خوب شده بود .. به قول خودشون هم سه تا از این دیپلم ها گرفت و حسابی بهش خوش گذشت ..

ما هم خدا رو شکر کردیم که تونستیم یه سفر سه نفره خوب بریم ..

بعد از سفر هم هفته بعد جشن فارغ التحصیلی سارا از مهد بود که تو پست بعدی مفصل ازش مینویسم ..

اینم عکسهای سفر ..

سارا و ساحل تمیز و آب بازی و ........

سارا و نقاشی روی تی شرت و دیپلم مینی کلوب

من و پسرم آرین

همیشه به گردش.معلومه که حسابی به سارا جون خوش گذشته.[ماچ][قلب]

لیلی مامان یونا

همیشه به گردش و تفریح [بغل] آنتالیا خیلی خوبه و خوش میگذره مخصوصا برای بچه ها [قلب]

مامان پارمیدا

سلام. خوبین؟ لطفا کمک. یه کسی یه وبلاگ ثبت کرده و بی اجازه عکسهای وبلاگ پارمیدا رو گذاشته به عنوان عکسهای 5 سالگی خودش. اسم وبلاگش رو هم گذاشته وبلاگ دوم پارمیدا مامان و بابا. لطفا براش کامنت بذارین که دروغ میگه و هیچکس باور نداره تا از این کار زشتش دست برداره. این آدرس وبلاگشه: http://parmidaparvane1379.blogfa.com/